- Kategorie
-
Siodło SELLE ITALIA SP-01 BOOST KIT CARBONIO SUPERFLOW L (id match L3), Carbon/keramic Rail, Fibra-Tek, 166g (WYPRZEDAŻ 45%)
Symbol:
SIT-067A802ICA001
1100.00
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 5 dni |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | Mało 9 SZT |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 8030282498730 |
Zamówienie telefoniczne: 724742747
Zostaw telefon |
Gama siodełek wzmocnionych nieodłącznymi właściwościami tytanu i włókna węglowego, które poprawią twoje wrażenia i podsycą niezłomnego ducha rywalizacji, nie pozostawiając cię nigdy na lodzie.
idmatch: L3
Waga: 165g
Pokrycie: Fibra-Tek
Wymiary: 250mm x 146mm
Pręty siodła: Carbo Keramic 7x9mm
Przeznaczenie: Szosa, MTB
Technologie:
SUSPENSION LINK MOVEMENT
Dwie części siodła poruszają się niezależnie niczym „ruch wahacza zawieszenia".
CARBO KERAMIC 7mm x 9mm
- trójwymiarowo plecione włókno wewnątrz prętów
- optymalna kombinacja najlepszego połączenia włókien
- pręty karbonowe pokryte powłoką ceramiczną w celu ochrony w miejscu zacisku
- możliwie najniższa waga przy jednoczesnej maksymalnej wytrzymałości
- niska waga 29g
- limit wagi rowerzysty 100kg
CARBON POWERED
Baza wykonana z kompozytu z włókna węglowego i wysokogatunkowego polimeru nylonowego.
FIBRA-TEK
Techniczny materiał z mikrofibry, który jest mocny i wytrzymały przy jednoczesnej bardzo niskiej wadze.
LIGHT
Możliwie najniższa waga przy jednoczesnej maksymalnej wytrzymałości.
SUPERFLOW CHANNEL
Nowa technologia SuperFlow (specjalnie powiększone anatomiczne wycięcie) umożliwia ludziom o różnych rozmiarach, aby zawsze znaleźli idealną i niezwykle wygodną pozycję do odpoczynku na siodle. Ponadto, nowy Superflow drastycznie redukuje wszystkie fizyczne ograniczenia spowodowane długotrwałym naciskiem na miednicę, które dotyka wielu rowerzystów, zwłaszcza podczas jazdy na długich dystansach.
Co to jest ID Match?
Napisany do tego celu przez informatyków Selle Italia specjalny program komputerowy, pozwala na dopasowanie odpowiedniego modelu siodła do indywidualnych potrzeb kolarza. Pomysł Włochów wyróżniać ma zastosowanie tzw. pomiaru kilkufazowego, do którego wymagane będzie wprowadzenie odpowiednich danych jak: wiek, płeć, waga, wzrost, dystans pokonywany w sezonie, kąt kręgosłupa (pozycja na rowerze), rozstaw kości miednicowej, obwód ud itp. do wspomnianego programu komputerowego. Z myślą o zastosowaniu idMatch powstał nowy model Flite, który wraz z systemem był testowany w najlepszych włoskich i szwajcarskich sklepach oraz przez światową czołówkę kolarstwa.
Szczegóły: Wszyscy wiemy jak trudno jest sobie do pasować odpowiednie siodełko. I nie chodzi tu o podstawowy wyznacznik komfortu jakim jest miękkość siodełka, tylko chyba najważniejszy parametr jakim jest szerokość siodełka. Wąskie czy szerokie? Pytanie jest istotne, za wąskie siodło spowoduje że będziemy mieli poczucie że siedzimy na tzw. „miękkich" częściach ciała. Za szerokie spowoduje poczucia siedzenia na „kanapie" i duże prawdopodobieństwo obcierania udami o krawędzie.
Producenci siodeł wyszli nam naprzeciw podsadzając nam żelowe poduszki które mają zlokalizować guzy kulszowe lub próbując określić pozycję guzów kulszowych poprzez naszą sprężystość. Te wszystkie metody są w miarę skuteczne ale opierają się na jednym parametrze, nie są to metody do końca dokładne. Selle Italia z systemem IDMatch postanowiła podejść do tematu bardziej kompleksowo i nie opierać sytemu pomiaru tylko na jednym parametrze a na trzech, co daje bardziej dokładne wyniki. Podstawą są wyniki trzech pomiarów i system IDMatch na stronie internetowej.
Mierzy się następująco: szerokość między krętarzami (jest to odległość mierzona po zewnętrznej części kości udowych), obwód uda i pozycja miednicy. Na podstawie pomiaru szerokości między krętarzami którą uzyskujemy za pomocą specjalistycznej miarki uzyskujemy szerokość między guzami kulszowymi, czyli parametr określający szerokość siodełka. Drugim parametrem który jest mierzony jest obwód uda, jest to istotne szczególnie dla osób które wąsko prowadzą kolana podczas jazdy i obcierają udami o siodełko. Trzecim i ostatnim jest mierzenie pozycji miednicy przy skłonie do przodu, pozwala to kreślić czy potrzebne jest siodełko z dziurą bądź bez. Wyniki powyższych pomiarów są wpisywane na stronę IDMatch gdzie po dokonaniu przeliczeń system sugeruje odpowiednie dla nas siodełko. Siodełka są podzielone na kategorie S1,S2, S3 i L1, L2, L3. Siodełka z kategorii S to siodełka wąskie, kategoria L to siodełka szerokie, cyfra po literze oznacza czy siodełko powinno być z dziurą i z jak dużą.
Od 2013r. wszystkie siodła Selle Italia będą sprzedawane z oznaczeniem do której kategorii przynależą. System przy podaniu końcowego wyniku proponuje siodła z tej samej kategorii ale w różnym przedziale cenowym, czyli na każdy budżet. Cały pomiar trwa ok. 1min i może być bez problemu wykonany warunkach sklepowych.
SELLE ITALIA
Lider w projektowaniu siodeł od 120 lat.
Wspaniała przygoda Selle Italia rozpoczęła się na obrzeżach Mediolanu, w miasteczku Corsico w 1897 roku. Firma Selle Italia została pierwotnie założona w celu produkcji siodełek do rowerów używanych w codziennym transporcie.
W tamtych czasach samochody były dla większości osób niedostępne a rower stanowił dla wielu środek transportu. Przenosząc się do lat siedemdziesiątych, samochód zastąpił rower jako podstawowy środek transportu a jazda na rowerze kojarzyła się bardziej z zajęciem sportowym. Rodzina Bigolin przejęła Selle Italia i rozpoczęła trajektorię w górę, doprawadzając Selle Italia na szczyt dzięki ciągłym innowacjom produktowym, obejmującym nowe techniki konstrukcyjne i wykorzystanie nowych materiałów. Ta innowacja, pionierstwo i wizja sprawiły, że Selle Italia jest uznanym numerem 1 wśród wysokiej klasy siodełek rowerowych na całym świecie.
idmatch: L3
Waga: 165g
Pokrycie: Fibra-Tek
Wymiary: 250mm x 146mm
Pręty siodła: Carbo Keramic 7x9mm
Przeznaczenie: Szosa, MTB
Technologie:
SUSPENSION LINK MOVEMENT
Dwie części siodła poruszają się niezależnie niczym „ruch wahacza zawieszenia".
CARBO KERAMIC 7mm x 9mm
- trójwymiarowo plecione włókno wewnątrz prętów
- optymalna kombinacja najlepszego połączenia włókien
- pręty karbonowe pokryte powłoką ceramiczną w celu ochrony w miejscu zacisku
- możliwie najniższa waga przy jednoczesnej maksymalnej wytrzymałości
- niska waga 29g
- limit wagi rowerzysty 100kg
CARBON POWERED
Baza wykonana z kompozytu z włókna węglowego i wysokogatunkowego polimeru nylonowego.
FIBRA-TEK
Techniczny materiał z mikrofibry, który jest mocny i wytrzymały przy jednoczesnej bardzo niskiej wadze.
LIGHT
Możliwie najniższa waga przy jednoczesnej maksymalnej wytrzymałości.
SUPERFLOW CHANNEL
Nowa technologia SuperFlow (specjalnie powiększone anatomiczne wycięcie) umożliwia ludziom o różnych rozmiarach, aby zawsze znaleźli idealną i niezwykle wygodną pozycję do odpoczynku na siodle. Ponadto, nowy Superflow drastycznie redukuje wszystkie fizyczne ograniczenia spowodowane długotrwałym naciskiem na miednicę, które dotyka wielu rowerzystów, zwłaszcza podczas jazdy na długich dystansach.
Co to jest ID Match?
Napisany do tego celu przez informatyków Selle Italia specjalny program komputerowy, pozwala na dopasowanie odpowiedniego modelu siodła do indywidualnych potrzeb kolarza. Pomysł Włochów wyróżniać ma zastosowanie tzw. pomiaru kilkufazowego, do którego wymagane będzie wprowadzenie odpowiednich danych jak: wiek, płeć, waga, wzrost, dystans pokonywany w sezonie, kąt kręgosłupa (pozycja na rowerze), rozstaw kości miednicowej, obwód ud itp. do wspomnianego programu komputerowego. Z myślą o zastosowaniu idMatch powstał nowy model Flite, który wraz z systemem był testowany w najlepszych włoskich i szwajcarskich sklepach oraz przez światową czołówkę kolarstwa.
Szczegóły: Wszyscy wiemy jak trudno jest sobie do pasować odpowiednie siodełko. I nie chodzi tu o podstawowy wyznacznik komfortu jakim jest miękkość siodełka, tylko chyba najważniejszy parametr jakim jest szerokość siodełka. Wąskie czy szerokie? Pytanie jest istotne, za wąskie siodło spowoduje że będziemy mieli poczucie że siedzimy na tzw. „miękkich" częściach ciała. Za szerokie spowoduje poczucia siedzenia na „kanapie" i duże prawdopodobieństwo obcierania udami o krawędzie.
Producenci siodeł wyszli nam naprzeciw podsadzając nam żelowe poduszki które mają zlokalizować guzy kulszowe lub próbując określić pozycję guzów kulszowych poprzez naszą sprężystość. Te wszystkie metody są w miarę skuteczne ale opierają się na jednym parametrze, nie są to metody do końca dokładne. Selle Italia z systemem IDMatch postanowiła podejść do tematu bardziej kompleksowo i nie opierać sytemu pomiaru tylko na jednym parametrze a na trzech, co daje bardziej dokładne wyniki. Podstawą są wyniki trzech pomiarów i system IDMatch na stronie internetowej.
Mierzy się następująco: szerokość między krętarzami (jest to odległość mierzona po zewnętrznej części kości udowych), obwód uda i pozycja miednicy. Na podstawie pomiaru szerokości między krętarzami którą uzyskujemy za pomocą specjalistycznej miarki uzyskujemy szerokość między guzami kulszowymi, czyli parametr określający szerokość siodełka. Drugim parametrem który jest mierzony jest obwód uda, jest to istotne szczególnie dla osób które wąsko prowadzą kolana podczas jazdy i obcierają udami o siodełko. Trzecim i ostatnim jest mierzenie pozycji miednicy przy skłonie do przodu, pozwala to kreślić czy potrzebne jest siodełko z dziurą bądź bez. Wyniki powyższych pomiarów są wpisywane na stronę IDMatch gdzie po dokonaniu przeliczeń system sugeruje odpowiednie dla nas siodełko. Siodełka są podzielone na kategorie S1,S2, S3 i L1, L2, L3. Siodełka z kategorii S to siodełka wąskie, kategoria L to siodełka szerokie, cyfra po literze oznacza czy siodełko powinno być z dziurą i z jak dużą.
Od 2013r. wszystkie siodła Selle Italia będą sprzedawane z oznaczeniem do której kategorii przynależą. System przy podaniu końcowego wyniku proponuje siodła z tej samej kategorii ale w różnym przedziale cenowym, czyli na każdy budżet. Cały pomiar trwa ok. 1min i może być bez problemu wykonany warunkach sklepowych.
SELLE ITALIA
Lider w projektowaniu siodeł od 120 lat.
Wspaniała przygoda Selle Italia rozpoczęła się na obrzeżach Mediolanu, w miasteczku Corsico w 1897 roku. Firma Selle Italia została pierwotnie założona w celu produkcji siodełek do rowerów używanych w codziennym transporcie.
W tamtych czasach samochody były dla większości osób niedostępne a rower stanowił dla wielu środek transportu. Przenosząc się do lat siedemdziesiątych, samochód zastąpił rower jako podstawowy środek transportu a jazda na rowerze kojarzyła się bardziej z zajęciem sportowym. Rodzina Bigolin przejęła Selle Italia i rozpoczęła trajektorię w górę, doprawadzając Selle Italia na szczyt dzięki ciągłym innowacjom produktowym, obejmującym nowe techniki konstrukcyjne i wykorzystanie nowych materiałów. Ta innowacja, pionierstwo i wizja sprawiły, że Selle Italia jest uznanym numerem 1 wśród wysokiej klasy siodełek rowerowych na całym świecie.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.